UWAGA! Nieobecność w dniach 4 stycznia 2023 - 29 stycznia 2023. Termin realizacji zamówień będzie wydłużony. Zwroty proszę nadawać z uwzględnieniem tej nieobecności.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

1. Gdzie są produkowane ubrania Natabo?

Wszystkie ubrania marki Natabo są produkowane w Polsce.

2. Z jakich tkanin są uszyte ubrania Natabo?

W przeważającej większości są to tkaniny naturalne, przede wszystkim bawełna lub bawełna z elastanem. Skład tkaniny, z której uszyte jest dany model, jest zawsze podany w zakładce “inne informacje”.

3. Który rozmiar mam wybrać?

Przy każdym modelu w zakładce ‚rozmiary’ są podane wymiary tej konkretnej sukienki lub spódnicy. Wystarczy, że się zmierzysz i wybierzesz ten rozmiar, który jest o ok 1 cm większy od Twoich wymiarów. Jeśli masz wątpliwości i nie możesz zdecydować, który rozmiar będzie najbardziej odpowiedni dla Ciebie, napisz do nas, a chętnie doradzimy i pomożemy w wyborze.

4. Nie pasuje na mnie żaden gotowy rozmiar, czy mogę zamówić ubranie na swoje wymiary?

Tak, oczywiście możesz zamówić dowolne dostępne w sklepie ubranie na swoje wymiary. Możesz również zmienić długość, fason itd. Jeśli tylko jeszcze jest dostępna tkanina, chętnie uszyjemy z niej coś specjalnie dla Ciebie. Napisz i ustalimy wszystkie szczegóły.

5. Czy macie sklep stacjonarny?

Obecnie nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Dwa razy w roku Natabo uczestniczy w Targach Retro i Vintage Kogel Mogel w Krakowie. Można nas znaleźć również w strefie pin up podczas Polish Boogie Festivalu w Człuchowie. Jeśli jesteś z Poznania lub okolic, możesz też umówić się na wizytę i przymierzyć modele, które w danej chwili będą dostępne w pracowni.

6. Ile będę czekać na zamówienie?

Termin realizacji zamówienia jest podany przy każdym ubraniu. Sięga on czasami nawet 21 dni. Musisz trochę dłużej poczekać na swoje zamówienie ponieważ wszystkie ubrania są produkowane przez właścicielkę marki własnoręcznie lub zaprzyjaźnione zakłady krawieckie w momencie złożenia zamówienia, żeby zapewnić każdej z Was możliwość wprowadzenia zmian w sukience lub spódnicy w razie potrzeby. Jeśli potrzebujesz ubrania szybciej, skontaktuj się z nami przed zakupem

7. Czy mogę zwrócić zamówienie jeśli mi się nie podoba lub ubranie nie pasuje?

Tak, oczywiście. Zgodnie z prawem możesz zwrócić ubranie, które nie było uszyte na Twoje indywidualne zamówienie, w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje. Ubrania, które powstały na indywidualne zamówienie lub do których zostały wprowadzone zmiany na Twoją prośbę (na przykład zmiana długości, koloru wykończeń itd) nie podlegają zwrotowi.

8. Czy mogę wymienić ubranie na to samo w innym rozmiarze?

Tak, jeśli ubranie jest za małe lub za duże możesz wymienić je na inny rozmiar, jeśli jest nadal dostępny. Skontaktuj się z nami i ustalimy szczegóły wymiany.

płać z payu w natabo